Centro de estudios Codex, oposiciones y cursos
Llámanos, estamos a tu disposición
Síguenos:
¡estarás siempre al día!

Llista definitiva convocatoria una plaça administratiu Ajuntament Xeraco

Fecha: 08-04-2021

Edicte de l’Ajuntament de Xeraco sobre aprovació de la llista definitiva de persones admeses i excloses al procediment selectiu per a cobrir en propietat una plaça de personal administratiu vacant, subgrup C-1 i constituir borsa de treball, per mitjà del sistema d’oposició lliure.

EDICTE

En data 25 de març de 2021, la regidora delegada de Serveis Urbans, Recursos Humans i Protecció Animal, ha adoptat la resolució núm. 2021-0243, en la que s’acorda fer públic les següents disposicions:

PRIMER. Aprovar la llista definitiva de persones admeses i excloses en aquest procediment.

a) Llista de persones aspirants admeses al procediment:

SEGON. La constitució del tribunal o òrgan de selecció serà el dia 26 d’abril de 2021, a les 16,00 h. a la Sala de Plenaris de l’Ajuntament de Xeraco (2n pis) i el primer exercici consistent en contestar per escrit a 50 preguntes amb 4 respostes alternatives de les quals sols una d’elles és la correcta, relacionades amb el contingut del temari inclòs a l’ANNEX I (base novena – fase d’oposició – primer exercici), obligatori i eliminatori, es durà a terme el mateix dia a les 17,30 hores en l’I.E.S. Montdúver, situat al carrer de l’Humanista Luis Vives, 1 (46770 València). S’ha decidit que l’obertura de portes e inici de la crida de les persones aspirants admeses, es realitzarà a les 17,15 hores. Segons el punt huit de les bases d’aquesta convocatòria, les persones aspirants seran convocades en crida única. La falta de presentació d’un aspirant, en el moment de ser cridat o cridada a qualsevol dels exercicis obligatoris, determinarà automàticament el decaïment dels seus drets a participar en este exercici i en els successius, per la qual cosa quedarà exclòs o exclosa del procediment selectiu. Amb la finalitat de realitzar les proves durant tot el procediment selectiu segons un protocol de seguretat per a garantir el benestar de tot el personal participant enfront de la Covid-19, s’hauran de tenir en compte les mesures previstes en el “ANNEX PROTOCOL SEGURETAT COVID-19” que es trobarà disponible en el tauler d’anuncis electrònic d’aquest Ajuntament (www.xeraco.es). La mesura més rellevant a la qual s’haurà d’atendre es refereix a l’aportació, per a cadascuna de les proves o exercicis del procediment, del model de declaració responsable per la Covid-19, imprès i degudament emplenat, a la disposició de les persones aspirants en el catàleg de tràmits de la seu electrònica, en el tauler d’anuncis electrònic (per a descarregar) i en la pròpia oficina de registre de l’entitat (ja imprès). No se’ls permetrà l’accés a les persones que no disposen d’aquesta declaració.

TERCER. A tenor de la base setena, la composició de l’òrgan de selecció s’ajustarà al que s’estableix en l’article 60.1 del Real decret legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de l’Estatut Bàsic de l’Empleat públic, tendint en compte (en la mesura que siga possible) la paritat entre homes i dones i estarà constituït per:

• President/a: El Secretari de l’Ajuntament d’Albaida, Juan Manuel López Borras. Com a suplent, la funcionària de l’Ajuntament d’Alzira, amb categoria de personal tècnic d’administració especial, Mariola Sebastian Hernández. • Vocals: Primer Vocal: El funcionari de l’Administració General de l’Estat, amb categoria de personal administratiu, Andreu Cànoves i Femenia. Com a suplent, la Interventora de l’Ajuntament de Xeraco, Rosa Grau Pellicer. Segon Vocal: La funcionària de l’Ajuntament de Gandia, amb categoria de personal tècnic de RRHH, Soraya Martorell Pascual. Com a suplent, la Secretaria-Interventora de l’Ajuntament del Real de Gandia, Anna Grau Serra. Tercer Vocal: La funcionària de l’Ajuntament de Xeresa, amb categoria d’administrativa, Vanesa Mengual Nadal. Com a suplent, la Secretaria-Ineterventora de l’Ajuntament d’Alqueria de la Comtessa, Maria Canet Amat. • Secretària/Secretari: El funcionari de l’Ajuntament de Gandia, amb categoria de Tècnic de RRHH, Jesús Almela Chanzá. Com a suplent, la funcionària de l’Ajuntament de Xeraco, amb categoria de administrativa, Miriam Parra Savall.

QUART. Fer pública la part dispositiva d’aquesta resolució, segons disposa el punt sisè: «La llista definitiva es publicarà igualment en el Butlletí Oficial de la Província de València, i en el Tauler d’Edictes de l’Ajuntament en la pàgina web corporativa (www.xeraco.es)». Una vegada començat el procés selectiu la publicació dels successius anuncis de la celebració de les restants proves s’efectuarà pel tribunal en el tauler d’anuncis electrònic integrat en la seu electrònica en el portal web www.xeraco.es.

Xeraco, a 25 de març de 2021.—La regidora delegada de Serveis Urbans, Recursos Humans i Protecció Animal, Silvia Milvaques Castelló


¿BUSCANDO OPOSICIÓN?

¿Pensando en preparar una oposición? ¿No tienes claras tus opciones?

Nuestra herramienta de búsqueda de oposiciones te ayudará a decidirte.

CONTACTAR CON NOSOTROS

Llamando al 963 540 200 o al 687 471 690, en la dirección de correo info@codex.es , o visita nuestras instalaciones en la Calle Palleter, 11. 46008 - Valencia.

ANUNCIOS OFERTAS EMPLEO GVA

Toda la información relacionada con las Ofertas de Empleo Público de la Generalitat Valenciana.