En virtut de l'assenyalat en el resolc sisé de la Resolució de 9 d'abril de 2019 de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, sobre el funcionament dels òrgans tècnics de selecció, correspon, entre altres funcions, a la direcció general amb competències en matèria de selecció de personal, com a òrgan gestor, coordinar, organitzar i gestionar els processos selectius sense perjudici de l'autonomia funcional pròpia d'aquests.
En aquest sentit, l'apartat 2.2 del Protocol General per a la Tramitació, Desenvolupament i Execució dels Processos Selectius de l'Administració de la Generalitat, atribueix a la Direcció General de Funció Pública, la planificació, coordinació, organització i gestió dels processos selectius.
Per això, d'ara en avant, es farà pública a la pàgina web de la “Justícia, Interior i Administració Pública”, en l'apartat “Administració Pública”, “Oferta d'Ocupació Pública (oposicions)”, “Anuncis Generals”, amb la freqüència que siga possible, la planificació per a la realització dels exàmens corresponents als procediments selectius convocats.
No obstant això, aquesta previsió té caràcter merament orientatiu i, en conseqüència, no vincula ni a l'administració ni als OTS, mentre no es publiquen les resolucions i acords en els llocs indicats en les bases de les corresponents convocatòries.
CONV. | COS, SUBGRUP, ESCALA | ACTUACIÓ | DATA LÍMIT | OBSERVACIONS |
9/16 | C2-01, Auxiliars de gestió | Revisió dels mèrits per l’OTS |
CAMPUS VIRTUAL
¿BUSCANDO OPOSICIÓN?
¿Pensando en preparar una oposición? ¿No tienes claras tus opciones?
Nuestra herramienta de búsqueda de oposiciones te ayudará a decidirte.
CONTACTAR CON NOSOTROS
Llamando al 963 540 200 o al 687 471 690, en la dirección de correo info@codex.es , o visita nuestras instalaciones en la Calle Palleter, 11. 46008 - Valencia.